Sunday, October 25, 2009

gunlerden odama gunes vuran ve icime gunes dolduran bir pazar.

henuz miskinlik safhasi. baktim da on gundur yokmusum. buralarda. o zaman ozetmis,,, on gunde neler olmus neler bitmis:

1) kant paperi.

2) heidegger odev(ler)i.

3) nietzsche paperi.

4) 'housewarming' partisi.

5) dvd gecesi.

ve tabii ki mercimekli borek ve kisir ve geri kalanlar :)

evet kant paperi (daha dogrusu hume - zira 18. yy. estetiginin basindan basladik) guzel guzel gecti. heidegger de hic fena degildi. nietzsche cok ustume geldi. bu kadar zor olmasina gerek yoktu. ama iste nietzsche. 'varolus'un ve 'olus'umun asil noktasi. yalnizca bir nokta mi peki? bilemedim.

ev partim sahaneydi. bisuru bisuru insan geldi - evim sicacik oldu :) o kadar keyifliydi ki simdi yuzumde yine kocaman sicacik bir gulumseme belirdi - sanirim o hic eksilmiyor zaten - (sabahin 7sinde ofise gunesten once gidip paper yazarken bile?! hmm,,, belki de bu sade kahve ve boston cream donut'in etkisi =)

dvd gecemiz de pek guzeldi dun. hatta gelecek haftanin filmini sectik bile. evet gelecek cuma da film gecesi. sonra cumartesi 'cadilar bayrami' partileri silsilesi :) zira ben evde baslayacagim kutlamaya - lesley parti verio - evi sahane dekore ettik bile :) etrafta mezar taslari ve fareler var - hmm - boyle soyleyince gereken etkiyi yapti mi bilemedim buyrun gelin gorun efendim =P

sonraki haftanin da partisi belli simdiden. ordan biraz eglenceli duruyo' di mi bu doktora :) ne yalan soyleyeyim,,, hic fena sayilmaz. beynini ve bedenini sonuna kadar zorladigin - ve sonunda ortaya bir seyler - ya da 'kendini' cikarmaya calistigin bir sey nasil keyifli olmasin? pazartesi gunu yine cocuklarim icin 'makale yazma semineri' duzenliyorum.

ah, inanir misiniz kimse notuna itiraz etmedi. notlarini dusuk bulmalarina ragmen yazdigim yorumlari cok 'faydali ve dogru' bulduklarindan su anda gelecek paperlarinda daha iyi yapmak icin ellerinden geleni yapiolar. kesinlikle icimi isitiolar evet. onlara cocuklarim demem pek manali degil, biliyorum. ama cok tatli ve gencler elimden baska turlusu gelmio :)

evet,,,

her sey sevgiyle baslar ve bu su hic durmaz.

simdilik.

bir kahve molasi.

sepsevgiyle,

yas.






No comments:

Post a Comment