Saturday, November 21, 2009

gunes kari eritti - en azindan yoldakini - neden sonra cimlerin ustundeki kara yansidi - gunumuzu aydinlatti. ben de kutuphaneye degil ama sokagin kosesindeki kafeye gittim. actim kitaplarimi cikardim kagitlarimi ve tukenmez kalemimi - calismaya basladim.

derken bolumden - hatta nietzsche dersinden bi' cocuk girdi iceri - o da oturdu yanima - beraber calistik. gercekten verimli bi' gundu - ikimiz de yarin bitiricez gibi kagitlarimizi.

sonra heidegger, sonra kant, sonra tekrar nietzsche.

zerdust'un 'olus'u cok guzel - akiyor. kagit da akar umarim. ozgurce.

evet - bugun yemek de yaptim - bu hafta icin. pilav ve taze fasulye.

ve simdi kendime bi' film molasi vericem. italyan olacak yine. fellini. 8 1/2. sonra belki uyurum - belki de yazmaya calisirim.

evet. hala gulumsuyorum. ve gunesi bekliyorum.

biliyorum, yarin yine dogacak.

sepsevgiyle,,,

yas.

p.s. ustume gece cokmus.



No comments:

Post a Comment