Thursday, November 26, 2009

sartre okuyorum. zira yarin ogrencilerime sartre 'ogreticem.'

neden felsefe yapmaya cabaladigimi hatirliyorum, her an - yeniden. yeni bastan. ozgurluk demistim degil mi. hep ozgurlukten bahsettim. ve sorumluluktan. evet. ozgurlukten sorumlu olmak. ozgurlugunu yaratmak, ortaya koymak. kendini yaratmak.

nietzsche kagidim henuz bitmedi. bitecek ama - yarin teslim zira. uc tane donem kagidi yazmam gerekiyor daha. yavas yavas. evet. stresli. evet. yogun. evet bazen (u)mutsuz bile oluyorum. sonra yeniden hatirliyorum. yeniden basliyorum.

bugun sophie ve emily ile west edmonton mall'a gittik. sanirim kendisi amerika'nin en buyuk ikinci alisveris merkezi. ve tabii ki ucbucuk aydir uzak durdum bu guzide mekandan, ama artik kis kapida oldugundan - hatta sanirim iceri girdi bile - kislik bot bakmam/almam gerekiyordu. ben ve ayakkabi alisverisi. dusuncesi bile korkutucu. neyse ki yanimda sahane hatunlar vardi - ve bana yardimci oldular. ne alacagimi sectim :) cumartesi gunu yakindaki baska bir alisveris merkezine gidip alacagim, zira ayni magaza orada da var ve kampanya da devam ediyor. ah evet - bir cift alana diger bir cift ayakkabi yari fiyatina. ve ben spor ayakkabilarimi istanbul'da birakmayi uygun gordugumden kendime yari fiyatina bir cift spor ayakkabi hediye etmek istiyorum. sanki kampanya olunca ikinci cifti almak zorundaymisim gibi,,, ah ama 'pazarlama' boyle bir sey. evet ve ben bu hareketimin sorumlulugunu alabilirim.

hayat guzel. dur demiyor henuz,,, devam yasemin diyor. devam.

ah tabii ki botlari alip giydigimde ilk is fotograf cekip buraya koymak olacak - kocaman botlar - kocaman. zira kendileri -40 icin yapilmis. daga gitmek icin ideal :)

simdi sartre'a (ah bi' de de beauvoir var) donuyorum. bana guzel geceler,,, yine uzun bir gece. yine mutlu.

burasi noel kokmaya basladi bile.

istanbul'a gunaydin,,,

sepsevgiyle,

yas.



No comments:

Post a Comment