Sunday, December 13, 2009

hava sicakligi: -37. hissedilen esicaklik: -47.

acaba sicaklik dogru sozcuk mu bu durumu anlatmak icin? bilemedim :)

evin sicakligi: 23.

icimin sicakligi: gunesli.

arka planda ane brun soyluyor, ben dinliyorum.

kahvem soguyor - gidip tekrar isitiyorum.

suyum her daim yanimda.

az sonra heidegger kagidina donecegim. ve artik bitirecegim. zira sonra nietzsche'ye gecmem gerekiyor. 4aydir yalniz uc tane adam ismi duydunuz benden, ucu de alman, ucu de olu. bi' yerde bi' gariplik var ama neyse :)

hava yine gunesli. vitaminlerimi de aldim. bilahare cikip markete gitmem gerekiyor. sanirim kar pantalonumu giyiciim ilk kez. zira bugunku firtinadan sonra biraz daha yukselmis olabilir kar seviyesi - yani disariya baktigimda gorebildigim tek seyin beyaz bi' perde oldugunu dusunursek sanirim gercekten firtina var. ama tabii bunu asagiya inip yere ayak basmadan anlayamiycam :)

son bi' hafta. sabir. devam. hep devam.

biletlere bakiyorum,,, istanbul gitgide uzaklasiyor, sonraysa gozden kayboluyor.

sepsevgiyle,,,

yas.

No comments:

Post a Comment