Monday, October 12, 2009

gunaydiiiin - bana,,,

sizin de umuyorum gununuz aydinlik gecmistir :)

(iki saatlik bir aradan sonra dondum,,, zira lesley'le market alisverisine gidip geldik - oldukca cilgin bir alisverisin sonunda karsinizdayimmm)

evek,,, sanirim butun sebzeleri topladim marketteki,,, dort kiloluk yogurt ve dort kiloluk sutumu de aldim. yogurt sade olmasa tam 'kanadali' olcam - ama yogurdun sadeligi beni 'gocmen' kategorisine sokuyo hahaha :)

evek lesley'le cok egleniyoruz alisverise cikinca - ozellikle donus yolculugu kisminda. su anda ev tasiyo sanirsam,,, bi' tane daha buzdolabi almayi dusunduk. hatta evin ortasina havuz yapalim diyoruz ve sicakligi otuzbes dereceye cikaralim,,, zira kiranin icinde sayilan isitma elektrik ve su totalde yuzdolara geliomus :) madem oyle biz de yuzdolarlik enerji harcayalim dedik :) ama ikimiz de cevreye fazlasiyla duyarli oldugumuzdan sanirim bunlar yalnizca birer saka unsuru olarak kalcak. gerci evin ortasinda havuz olsa hic fena olmazdi,,, en azindan minik plastik bi' su kabi :)

simdi bunu yazip kendime bir kahve yapacagim ve alisveris merkezine dogru yola cikacagim. zira bugun 'urban planet'ta cilgin bir indirim var - urban planet gelecek bes sene boyunca alisveris yapacagim dukkanin adi. h&m, bershka, zara, mango birlesmis - rengarenk 'stil-sahibi' ve makul fiyatlarda bir koleksiyon ortaya cikmis (tabii ki yukardaki birlesim bir metafordan ibaret) =) neyse,,, kisacasi markaya bayildim. bugunun de sukrangunu olmasi sebebiyle cok cilgin bir indirim yapiyorlar ve ben gidip kendilerine sukranlarimi sunmak istiyorum :)

alisveris sonrasinda da chloe'ye sukrangunu yemegine davetliyim. dun de jessicalardaydim. oldukca sahane vegan yemekleri yedim yine - hem kendim de ortaya karisik bir sebze yemegi cikardim - pek leziz oldu :) ama yediklerimden sonra eve geldigimde bikac saat uyuyamadim takdir edersiniz ki,,, zira sanirim biraz cok yedim :)

bu arada cocuklarimin odevleri sandigim kadar kotu cikmadi. biraz abarttim sanirim ben. su anda bi' 98im bi' 95im bikac tane de 90im var. ki bunlarin hepsi A araliginda. onun disinda C-'nin altinda bisiy alan yok sanirim. bakiciiz. bikac tane daha kaldi, onlari da kontrol edip durumu bildiriciiim :)

simdilik bu kadar,,, zira gun icinde yalnizca 24saat var ve yapilcak bisuru is. ah tabii ki kendi paperlarima baslamam gerekio asil. obur turlu pek fena olcak. hepimiz paper donemlerinde ne kadar mutlu oldugumu biliyoruz --- haha :)

sepsevgiyle,,, cunku --- her sey sevgiyle baslar.

(ve sensiz olmaz,,, sensiz olmaz)

yas.

No comments:

Post a Comment