Friday, October 2, 2009

gunaymis,,,

hayir aymamis, saat henuz 5.51mis. yas 5te uyanmismis. nasil oluyomus bu o da bilmiomus. ne zaman uyuyomus da uykusunu aliyomus,,, alip sarmalayip sakliyomus?

muffinler pek basarili olmadi,,, zira bir cay kasigini (tsp) bir yemek kasigi (tbsp) okuyup muffin'leri tuzlamayi basardim! ve bunu ancak cocuklar tattiktan sonra,,, ve yasemin supersin! dedikten sonra hmmm ben de tadina bakayim sunun bir,,, dedikten sonra fark ettim. bir lokmayi yutmaya calistiktan sonra 'hayiiir,,, bunu yemenizi yasakliyorum - hem siz niye bana yalan soyluyosunuz?!' diye olay yarattim :) cocuklar dedigim - ogrencilerim. dunku makale yazimi seminerinde gerceklesti tum bunlar. ama cocuklar pek tatli. ama ama biz cabani takdir ediyoruz, onemli olan dusunmen bizi dediler. sonra ben bunu tabii ki 'varolussal' bir sorunsal haline getirip bir sure kendime gelemedim. sonra gunun 'ders'i geldi,,, levi diye bir ogrencimden:

--- yasemin,,, kotu bir muffin'den olecek degiliz,,, sen de bunu buyutme lutfen. sonucta 'sen de yalnizca bir insansin,,,' ve bazen hata yapabilirsin.

dedi.

kedi.

bazen hata yapabilirim. evet,,, ve yalnizca insanim. bunu hatirlamak iyi oldu. bu faciayla birlikte dunku 'kotu sans' kotami doldurdum.

1) sabah nerdeyse ogrencilerimden biriyle randevuma gec kaldim - kaldim hatta - nerdeyse degil.

2) evin girisindeki dekoratif kavanozu - icinde taslar, tozlar ve mum barindiran - kirdim.

3) muffin'lerim tuzlu oldu.

artik rahatlamis olmaliyim. ya da trafige cikmam yasaklanmali,,, zira arabalar icin tehlike teskil ediyor olabilirim :)

simdi saat 6ya 4var. biraz pilates. sonra kahvalti.

gorusuruz,,,

sepsevgiyle,

yas.

No comments:

Post a Comment