Monday, November 9, 2009

az once ingmar bergman'in 'the silence'ini izledim. cok begendim.

evet bugun bi' kant estetik paperi teslim ettim. sonra eve gelip sahane bi' pilav yaptim.

yarin tatil. ama kickbox var. ve yavas yavas donem paperlarimi toparlamaya baslamamin vakti geldi. zira donemin son bes haftasindayiz. evet - bitiyo. biraktim - zaman akiyo.

evet tatilde burdayim. ama yeni yil icin planim hazir :) bolumden bi' arkadas ve nisanlisiyla daga gitmece! evet 'radium hot springs'! yeni yila karlar altinda bi' yerde somine basinda sarap icerek girecek olmanin fikri bile sahane :) somine basi benim hayal urunum,,, ama 'gercek' olacaktir saniyorum. ve buradan assos - uzun ev'e sicacik bir gulumseyis yolluyorum.

evet,,, film molamiz bittikten sonra sanirim artik heidegger'e gecebiliriz.

sepsevgiyle,,,

yas.

No comments:

Post a Comment