Tuesday, November 17, 2009

gun(e)aydi(m).

muslimi hazirlayip ofise geldim,,, ofiste kahvalti - aman da aman.

saat 8.15. gec kalmisim sanki? her zamankinden daha gec.

bu sabah kendime on dakika ayirmaya karar verdim.

heidegger'de zaman ve ozgurluk iliskisi uzerine yazmaya karar verdigimden beri daha bi' fena 'kullanir' oldum zamani. ama 'projeksiyon'um sahane. yalnizca gundelik hayatta cuvalliyorum. (bi' de boyle uc-bes kisinin anlayacagi bi' sekilde yaziyorum rahat oluyor - zaten bes kisi takip ediomus yazilarimi - blogger oyle diyo :)

donemin son 4haftasi - 4paper. heidegger, kant, nietzsche (x2). bi' de cocuklarimin paperlari. bu aksam yine 'makale yazimi seminer'imiz var. evet,,, zaman.

akiyor. geciyor. gecen cumartesi buraya gelisimin ucuncu ayini kutladim.

iyi ki gelmisim.

sepsevgiyle,,,

yas.


No comments:

Post a Comment